Nya rutiner för studenter på institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori

Institutionen för filosofi, lingvistik och vetenskapsteori har infört nya rutiner som berör alla våra studenter. Vi har ingen studentexpedition och heller inga särskilda tider för tentamensutlämning. Istället vänder du dig direkt till den administratör som ansvarar för just din utbildning.

Efter flytten till nya Humanisten har vi inte längre någon studentexpedition och har därför beslutat att ta bort våra expeditionstider.
För tentamensutlämning och övriga frågor kontaktar du i stället den administratör som ansvarar för din kurs eller ditt program.

Du kan antingen mejla, ringa eller så är du välkommen att komma förbi våra kontorsrum.
Om du vill vara säker på att vi är på plats när du vill hämta ut din tenta är det bäst att du mejlar oss först, så kan vi bestämma en tid som passar.

Iines Turunen (iines.turunen@gu.se), tel: 786 1944 rum C521:
Lingvistik
MLT
Evidensprogrammet
Vetenskapsteori

Linda Aronsson (linda.aronsson@gu.se), tel: 786 1927, rum C520:
Filosofi
Liberal arts